Lean VSM – stream mapping to create new values

Code: 126
Course Duration: 3 dana

VAM is a special type of process flow diagrams based on the principles of the concept of LEAN SIX SIGMA (approach to improving efficiency and adding value). The main purpose of this approach is to present and promote the flow of information and resources, identify and connect all activities related to improving the system, enabling organizations to pinpoint waste-losses (from the process) and define plans for their removal.

Kaizen – continuous improvement of the process

Code: 088
Course Duration: 2 days

(Srpski) KAIZEN predstavlja koncept kontinuiranog unapređenja poslovanja, zasnovan na primeni više tehnika, metoda i alata, baziran na pozitivnoj praksi. Primenjuje se u svim oblastima i na svim nivoima, nezavisno od industrije. Kompanije koje primenjuju KaiZen pristup ostvaruju vrhunske rezultate. Kurs je zasnovan na sintezi teoretskih (30%) i praktičnih (70%) elemenata, sa ciljem da se prenesu i kod polaznika razviju primenljiva praktična znanja i veštine. Specifični cilj obuke jeste da polaznici na realnim primerima primene Kaizen alate I tehnike; osposobe se za kontinuirano unapređenje sistema menadžmenta i poslovanja organizacije u celini i vođenje projekta uspostavljanja KaiZen pristupa i kulture u organizaciji. Cilj obuke jeste da polaznici na realnim primerima primene KaiZen alate i tehnike; osposobe se za kontinuirano unapređenje sistema menadžmenta i poslovanja organizacije u celini i vođenje projekta uspostavljanja KaiZen pristupa i kulture u organizaciji.

Kaizen – continuous improvement of the process

Code: 087
Course Duration: 1 day

(Srpski) Kurs je zasnovan na sintezi teoretskih (30%) i praktičnih (70%) elemenata, sa ciljem da se prenesu i kod polaznika razviju primenljiva praktična znanja i veštine. Specifični cilj obuke jeste da polaznici na realnim primerima primene Kaizen alate I tehnike; osposobe se za kontinuirano unapređenje sistema menadžmenta i poslovanja organizacije u celini i vođenje projekta uspostavljanja KaiZen pristupa i kulture u organizaciji.

(Srpski) Customer Centrality Expert Practical Workshop Lvl3

Code: 052
Course Duration: (Srpski) 1 dan

(Srpski) Kurs Customer Centrality Workshop zasniva se na praktičnom primeru, na kome je objašnjeno kako razviti Customer Centrality Engine. Kurs je namenjen vlasnicima, investitorima, preduzetnicima, konsultantima i savetnicima, kako bi stekli znanja i veštine za razvoj customer mirror map i identifikaciju interaktivnih dodirnih tačaka. Osnovni cilj je osposobljavanje studenata za korišćenje metodologije i alata na realnim studijama slučaja.

(Srpski) Lean Startup Expert Practical Workshop Lvl3

Code: 051
Course Duration: (Srpski) 1 dan

(Srpski) Lean Startup Workshop se zasniva na praktičnom primeru, na kome je objašnjeno kako razviti i testirati nove ideje.

Kurs je namenjen vlasnicima, investitorima, preduzetnicima, konsultantima i savetnicima, kako bi stekli veštine da testiraju ideje u ranim fazama razvoja MVP-a.

Osnovni cilj je osposobljavanje polaznika za korišćenje metodologije i alata na realnim studijama slučaja.